Followers

Order Form

Anda Ingin membuat
Status Customer
Name:
Email Address:
Alamat
Poskod
Nombor Telefon
Barang Yang Ingin Dibeli
Penghantaran
Cara Pembayaran
Tempoh Pembayaran
Dari mana anda tahu tentang MurahSaje Collections

This HTML form was created by Freedback.

NOTA:

Sila pastikan anda cek SPAM BOX/BOXBE/JUNK MAIL sekiranya tidak mendapat reply order dari MurahSaje Collections dalam tempoh 36 jam selepas membuat tempahan.

Thursday, May 23, 2013

BUAT PRODUK SENDIRI DAN BERGELAR JUTAWAN KOSMETIK!

ASSALAMMUALAIKUM,

Hari ini saya ingin berbicara mengenai bagaimana cara untuk anda yang ingin membuat produk atau jenama anda sendiri sekaligus bergelar jutawan dalam masa yang singkat:)

Pernahkah anda terfikir untuk mempunyai produk anda sendiri?
Pernah kah anda terbayang yang produk anda akan berada di seluruh Malaysia,Brunei,Singapore,Indonesia?

Tidak terfikir kah anda ingin berjaya seperti Arwah Puan Sosilawati yang berjaya dengan jenama Nouvelle Visage,Puan Muniroh Kasim dengan jenama Natasya?Kak Ton dengan produk nya beauty Umairah,Dan ramai lagi contoh mereka yang telah berjaya.
Best kan kalau dapat menjadi seperti mereka mempunyai empayar perniagaan yg kukuh,rumah banglo yang besar,memiliki kereta mewah,bercuti ke luar negara.




Hari ini saya akan bongkarkan RAHSIA mereka!!

Saya dari SLIM SWISS ingin berkongsi kejayaan dengan anda.
Berkongsi rahsia dengan anda bagaimana ingin berjaya.
Mesti kita ingat modal nak buat produk ni mesti mahal kan?50k ke 100k ke?
Itu semua dulu dear.Sekarang ni zaman dah canggih uolsssss....
Jadi tinggal nak atau tak nak je.Jangan bagi 1000 alasan.
Kalau tak mampu nak suntik modal yang banyak,mula dari bawah.

KAMI DARI SLIM SWISS AKAN MEMBANTU ANDA MENGELUARKAN PRODUK ANDA
DENGAN MODAL YANG RENDAH.

KENAPA KAMI NAK BANTU ANDA?
SEBAB KAMI NAK ORANG MELAYU BERJAYA DALAM BISNES INI.
KAMI RASA BANGGA DAN SERONOK KALAU DAPAT MEMBANTU ANDA!




Bagaimana nak membuat produk sendiri?Modal saya rendah sahaja?
Dengan ada nya teknologi terkini,semua perkara itu dapat diatasi.SLIM SWISS kini membuat promosi
membuat produk sendiri serendah RM6999.Begitu murah kan?sebab niat kami nak membantu usahawan Bumiputera.Ini peluang untuk anda mengorak langkah ke hadapan dan seterus nya bergelar JUTAWAN.Sampai bila anda nak jual produk orang?atau sampai bila nak tengok orang berjaya?
DO IT NOW!!Berubah sekarang!!

PRODUK APA YANG PIHAK ANDA BUAT?
Pernah kah anda bertanya pada mereka yang terlibat dalam industri kosmetik ni bagaimana nak buat produk?Apa jawapan mereka?Saya pasti mereka tidak akan membocorkan rahsia mereka bukan?
Kerana mereka takut produk mereka bakal tenggelam.Tapi kami Slim Swiss tidak begitu.Kami akan bantu anda dari A-Z.Semua ilmu akan kami curahkan untuk membantu kejayaan anda.

Kami disini mengeluarkan pelbagai jenis produk dari hujung rambut hingga ke hujung kaki.
Kami mengeluarkan produk pencuci muke,toner,serum,krim malam,krim siang dan banyak lagi.
Vitamin C,Collagen,Slimming Losyen,Slimming juice,Slimming Coffe,Glutation,penjagaan dalaman,
penjagaan luaran,makeup dan apa sahaja.

Jika anda mempunyai idea anda sendiri contoh nya nak buat produk yang lain dari lain,sampaikan idea anda dan kita akan bantu realisasikan produk ciptaan anda itu.

Kuantiti berapa?Botol,packaging macam mana?Saya tak reti design brand saya
Soal ini anda jangan risau.Kuantiti produk serendah 200 unit,500 unit,1000 unit dan berapa sahaja mengikut kemampuan anda.Botol,packaging,design semua kita akan sediakan termasuk dalam harga pakej.

KKM macam mane yer?Halal?
Setiap produk kita wajibkan supaya anda mempunyai lesen KKM supaya pengguna akan merasa yakin untuk membeli produk anda.Begitu juga dengan HALAL.Kita akan bantu anda untuk mendapatkan KKM dan HALAL.Mudah bukan?Harga KKM dan HALAL tidak termasuk di dalam harga pakej.

Berapa lama produk akan siap?
Selepas perbincangan dilakukan dan customer sudah membuat deposit pembayaran,produk anda akan diproses di antara 2minggu-4minggu hari bekerja.

Bagaimana cara saya nak order produk ini dan buat pembayaran?
Selalu nya kami akan membuat temujanji dengan customer kami supaya customer akan berpuas hati atau sekiranya sebarang pertanyaan dari customer,kita akan berikan penerangan.Jadi jika customer dah decide nak buat produk apa then boleh terus proceed.Deposit diperlukan dari customer supaya tidak timbul masalah dikemudian hari.

Diharapkan dengan penerangan diatas,sedikit sebanyak mampu memberi semangat,inspirasi dan idea untuk anda dalam menjalankan perniagaan ini.

Jika anda berminat nak buat produk sendiri,atau ada sebarang pertanyaan boleh lah hubungi:
Email:murahsaje@yahoo.com
Tel/Wassap/Sms:0175888578
Website:jenamasendiri.com

Terima Kasih
MARI MENGORAK LANGKAH KEJAYAAN BERSAMA KAMI

15 comments:

  1. salam sis
    berminat buat produk sendiri

    ReplyDelete
  2. salam sis berminat buat produk sendiri

    ReplyDelete
  3. Bgaimana dan apa twaran...tolong jelaskan perjalanan....

    ReplyDelete
  4. Bgaimana dan apa twaran...tolong jelaskan perjalanan....

    ReplyDelete
  5. Salam saya nak tanya .saya sangat minat dengan perniagaan sendri start form 3 saya dah berniaga melaluo dropship ... Skrg saya masih beljar ... Dalam perancangan saya lpas beljar,saya ingin buat satu produk saya sendri .. Mcm mana boleh berikan nasihat utk saya?

    ReplyDelete
    Replies
    1. haii muhd nursalam..sy pn berminat nak keluarkan produk saya sendiri..boleh ws..boleh jadi patner..kita buat smpai brjaya..ws 0179878607

      Delete
  6. Saya amat berminat boleh bagi penjelasan.

    ReplyDelete
  7. Saye Amat berminat nk buat produk sendiri tpi sye skrg nii ting 2 lgi,tpi berape ye modal nk kena keluar

    ReplyDelete
  8. Sy amat berminat nak tahu secara details ttg procedure.Boleh tak email sy n.fazirahjamal94@gmail.com

    ReplyDelete
  9. Saya ingin tahu lebih lanjut cara2 ny..

    ReplyDelete
  10. Sy nak tahu lebih lanjut dah whatsapp tapi tiada jawapan

    ReplyDelete
  11. Berminat sangat, ingin tahh lebih lanjut...0123842865

    ReplyDelete
  12. Berminat sangat, ingin tahh lebih lanjut...0123842865

    ReplyDelete
  13. Berminat ....tolong beri info pd saya d 010 4000455

    ReplyDelete